2011-01-25 | 19:05:50

Handboll: Sverige - Danmark

Tjena!

Nätet försvann lika fort som det kom...
Men jag är inte ledsen för det, för i kväll är det handboll mellan Sverige och Danmark, semifinal i VM. Så det ska ett gäng från lägenheten dra och kolla på på O'Learys!

Idag har jag jobbat på dagis, massa kul har vi haft! Varit i en park och åkt stjärtlapp och sånt som man gör när man är barn :)

I morgon är det träning som gäller!
Ha de bäst mina fina vänner och jag ber om ursäkt för bildbristen!
PUSS
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Namn: Maria
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner foto musik  dans
 Övrigt:Jag har precis tagit  studenten efter att ha gått tre  år på Barn- och Fritidslinjen!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till höger till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  sjukt spännande. Bloggen är till  för att uppdatera våra nära och  kära hemma och runt om i  landet!
   Majsan
 Inför Norge
 Majsans foto
   Namn: Linda
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner,musik,  träna
 Övrigt:Jag har precis, som  Majsan (Maria) tagit  studenten  efter att ha gått tre  år på  Omvårdnadsprogrammet -  Räddningstjänst!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till vänster till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  riktigt kul och jag är peppad till  tusen. Bloggen är till  för att  uppdatera våra nära och  kära  hemma och runt om i  landet!  Hoppas ni kikar in här då och då!

 Linda
 Inför Norge
 Lindas oto