2010-11-18 | 11:54:48

Ledig onsdag vilket spenerades på ett väldigt bra sätt!

Dagens fundering mellan Lillemor och mig: Undrar om norrmän har dyslexi?
Räcker väl med att säga att dom stavar bussstajson, sentrum, sirkel, hörtelefon (hörlurar).
Ja dom har massa konstiga ord och stavar som om de va dyslexi i dom.


Igår var de en toppen dag och den gick superduper fort.

Spenderade hela min dag hos Lillemor. Fick äntligen se hur dom bodde, vilket var jättemysigt.
När ja kom dit så blev de varmchoklad och efterlängtade rostade mackor och ett Grace anatomy avsnitt vilket vi inte såg mycket av. Blev mycket snack och skratt istället. Tittade även på resor till Thailand, vi funderade på att shita i allt och sticka ner dit men vem vet de kanske bokas något till februari om vi har tur. Får väl se lite vad man gör efter nyår och vad som händer. :)
Men iallafall senare på eftermiddagen så åkte vi till Friskis og Svettis och körde "sirkeltrening" vilket motsvarar corecirkel hos oss. Idag känns de att man inte har tränat på ett bra tag, kom knappt ur sängen,haha. Älskar träningsvärk! Äntligen kan man komma igång igen med träningen. Passade på att köpa ett månadskort också för ett bra pris. Så nu kör vi!
Efter träningen så åkte ja hem och lagade då Uffes morotssoppa, den blev supergod och eftersom nätet var nerlagt igår så ställde ja mig och bakade en broccoli/kål paj. Så nu har vi lite mat så vi klarar oss. :p

Såg även Inception igår, riktigt bra! Se den!

Idag väntas de jobb och innan de beställs de biljett hem och skriva mail


Puss L

.
Lillemor i högstgrad



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Namn: Maria
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner foto musik  dans
 Övrigt:Jag har precis tagit  studenten efter att ha gått tre  år på Barn- och Fritidslinjen!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till höger till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  sjukt spännande. Bloggen är till  för att uppdatera våra nära och  kära hemma och runt om i  landet!
   Majsan
 Inför Norge
 Majsans foto
   Namn: Linda
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner,musik,  träna
 Övrigt:Jag har precis, som  Majsan (Maria) tagit  studenten  efter att ha gått tre  år på  Omvårdnadsprogrammet -  Räddningstjänst!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till vänster till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  riktigt kul och jag är peppad till  tusen. Bloggen är till  för att  uppdatera våra nära och  kära  hemma och runt om i  landet!  Hoppas ni kikar in här då och då!

 Linda
 Inför Norge
 Lindas oto