2010-11-05 | 07:18:34

Fredag 5:e november

God morgon!

Först ska jag svara på en rolig kommentar jag fick från MiniMalin i går!


Svar: Haha nä, det har väl hänt att jag slängt ut henne! Och jag hoppas också kunna njuta av den här helgen ;)
Du är en lite matgris Malin!!! Det finns tacos och glass här också vet du, så det är jag inte särskilt frestad av! Värre var det med godispåsen, hihi!
Ha en bra helg sötan!

Jag vaknade för typ en halvtimme sen och har inte kunnat slumra till igen. Det gjorde väl inte så mycket i och för sig för då hade jag väl somnat stenhårt i stället och det är hemskt på morgonen!
Så jag ska snart gå ut i köket och fixa frukost.

Det är tomt, men på ett sätt skönt att få rå sig själv lite grann, man behöver det också, som en nyttig paus när man bor tillsammans!

Idag jobbar jag, jag börjar halv tio och jobbar till fem. Sen ska jag hem och koka mig majskolvar! De hade det nere på en grönsaksbutik för 4 kr styck och jag blev så himla sugen på det häromdagen. Lyxen behöver inte alltid vara dyr ;)


Grillad majs är bäst, men då är kokt majs näst bäst, med lite smör och salt på!

Ikväll får vi se vad som händer. Har lite olika alternativ, så det får jag återkomma till ner jag vet nåt mer konkret.

Ha en fin dag allesammans!
PUSS

1 Kommentarer
Anonym:

En grillad majskolv påvägen hem från en barrunda i Ayia Napa <3

2010-11-05 | 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Namn: Maria
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner foto musik  dans
 Övrigt:Jag har precis tagit  studenten efter att ha gått tre  år på Barn- och Fritidslinjen!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till höger till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  sjukt spännande. Bloggen är till  för att uppdatera våra nära och  kära hemma och runt om i  landet!
   Majsan
 Inför Norge
 Majsans foto
   Namn: Linda
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner,musik,  träna
 Övrigt:Jag har precis, som  Majsan (Maria) tagit  studenten  efter att ha gått tre  år på  Omvårdnadsprogrammet -  Räddningstjänst!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till vänster till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  riktigt kul och jag är peppad till  tusen. Bloggen är till  för att  uppdatera våra nära och  kära  hemma och runt om i  landet!  Hoppas ni kikar in här då och då!

 Linda
 Inför Norge
 Lindas oto