2010-12-21 | 14:54:44

Home sweet home!

Hej fina ni!

Gud vad jag inte har haft ork för datorn sen jag kom hem. Jag hade tänkt och blogga på kvällen där i fredags men jag var så död efter en tio timmars bussresa och lite halvsjuk osv. så det fanns liksom inte en chans i världen.

Sen låg jag helt död i soffan i lördags, söndags och igår. Men i går började jag i alla fall att må bättre vilket är underbart. jag har haft skiten i en vecka nu så det är på tiden att det försvinner!

Just nu står vi och gör julkola! Ni vet sån där hemmagjord seg kola med kakao och sirap i! Mm, I'm in heaven.

Inget blir riktigt sig likt på bloggen i år, ingen nedräkning til jul och ingen ordentlig sammanfattning av året. Men det sista ska jag försöka knåpa ihop nåt litet i alla fall!

Igår kväll var vi äntligen återförenade i min soffa, Jonna, G och jag. Det var underbart och fyllt med massa skratt som vanligt. Det är bäst att passa på nu när vi är i stan samtidigt. Vem vet när vi ses igen alla tre nästa gång?

Som sagt nu görs det i alla all julgodis och ikväll kommer Karin och myser med mig!
Ha de finast så ska jag försöka blogga lite under tiden jag är hemma!
PUSS


Happy to be home!

PS: Jag är färdig med alla julklappar också! UNDERBART! DS
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Namn: Maria
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner foto musik  dans
 Övrigt:Jag har precis tagit  studenten efter att ha gått tre  år på Barn- och Fritidslinjen!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till höger till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  sjukt spännande. Bloggen är till  för att uppdatera våra nära och  kära hemma och runt om i  landet!
   Majsan
 Inför Norge
 Majsans foto
   Namn: Linda
 Bor: Västervik
 Ålder: 18 år
 Intressen: Vänner,musik,  träna
 Övrigt:Jag har precis, som  Majsan (Maria) tagit  studenten  efter att ha gått tre  år på  Omvårdnadsprogrammet -  Räddningstjänst!
 I slutet på september åker jag  och snyggingen till vänster till  Norge och ska bo och jobba där  på obestämd tid! Det ska bli  riktigt kul och jag är peppad till  tusen. Bloggen är till  för att  uppdatera våra nära och  kära  hemma och runt om i  landet!  Hoppas ni kikar in här då och då!

 Linda
 Inför Norge
 Lindas oto